Friday, December 31, 2010 | 5:48 PM |
Assalamualaikum....
Seperti yg dketahui semua...
pukul 12 malam nanti..
secara automatik kite sudah memasuki tahun 2011..
(ntah betol ke tidak ape yg aq tlis nih..)
selamat tinggal 2010...
terlalu banyak kenangan manis,pahit,masam,masin,tawar
dan bermacam2 perisa lagi..
yang xdapat dilupakan...
Tahun dimana aq tanpa kawan2 yg dulu..
tp aq suda ade kawan yg baru...
biasa laa...form 1..
sumenye baru..
sekolah baru..kawan baru..cikgu baru..
toilet baru..kantin baru dan serba serbi baru laa...
mmg sedikit awkward pada mulanye..
tp semakin lama semakin terbiasa..
mempunyai kawan baru adalah sesuatu yg mnyeronokkan..
ttapi kawan lama ttap xdapat dilupakan..
sentiasa dhati..
Tahun depan form 2...
Alhamdulillah dapat kelas pertama...
tp terpaksa berpisah dngan kawan2 yg sekarang..
nampaknye tahun depan...
bilangan kawan aq akan bertambah..
Cepatnye masa berlalu..
macam baru semalam ambil result upsr..
rase macam baru semalam masuk sekolah menengah...
Mase sungguh mencemburui kita kan..
Happy New Year Everyone..!!!!!
Gambar ni dicuri dari fesbuk Ayna(key)...
dye mmg suke perasan key tuh dye punye..
tp xpe aq xkesah sbb aq xmnat sngat key..
lega pon ada sbb slame nih kteorg slalu rebut org yg same...
n this time dye mnat org yg aq xmnat..yeah..*sukeeee..*
Rindu 5A.....
Miss this budak...Bile nak jumpe lagi ngan awk ha...
Budak chumil ni pon rindu sangat..
yea..ain...kwan aq yg sbelah kanan tuh..yg sbelah kiri tu aq xkenal pon sape...
haha...
Semua gmbar2 nih aq curik dari fesbuk dyeorang..
uwaa....korang...aq rindu..
mase kat reunion xhabis lagi nak bermadu kasih kan...
cepat sngat..sorang2 sume nak balik awal...
n sory korang..aq tayang gambar korang kat sini...
halalkan lah gambar korang untuk aq letak kat sini ea..
Mianae chingu...
Happy New Year...!!!
asyik2 dalam bhase om puteh je kan...
dalam B.M pulak...
Selamat Tahun Baru...!!!
bahasa korea pulak..
saehae bog manh-i
jepun pulak..
Akemashite omedetōgozaimasu
in chinese..
Xīnnián kuàilè
okay..dah2 la tuh..nanti aq letak bahasa 1dunia kan..
baru taw..haha...
>> || <<