Saturday, December 25, 2010 | 8:38 PM |
Assalamualaikum.....
waaaa.....
mcm syok je kan tengok tajuk entry nih....
Award Stalker Terhebat tuh.....
Hebat ke???
haa ape pon itu tak penting..hebat ke tak hebat..
kite bedal je...hehe
Sekali lagi aq tersangat lah brterima kasih kat kak zianarizz sbb sudi tag aq untuk kali kedua....sayang kat zianaaaaaaaaaaaaa...
hehe..sudah2...jom kite mnjawab soklannye..
Bagaimanakah anda dapat menjadikan blog anda sebagai medan dakwah?
hmmm....medan dakwah...macam mane erk.. mungkin dengan cara mengepost
benda2 yang boleh dikategorikan sebagai dakwah...
(entah betol ke tidak ayat aq nih....)
haa..apepon sekarang ni aq blum buat blog ni sbgai medan dakwah sbb aq pon masih baru..
baru cube nak berjinak-jinak dengan benda nih...
okeh..next question please.....
Sumbangan selama anda menjadi blogger ( diri sendiri, orang lain, Islam )
Sumbangan..??? Rasenye xde pape kot sbb aq buat blog
nih saje suka suki je...juz tmpat mluahkan perasaan..huhu..
Apa yang anda dapat selama menjadi blogger?
Apa yang aq dapat..???
weh..banyak.....
macam2...
dapat kenal kwan baru,blajar itu dan ini...
hehe..yg pastinye bnyak arh...
Blog yang macam mane anda (pada pandangan anda) yang anda suka stalk?
Blog yang mane...blog aq sendiri kot...
Aq suke sume blog...
dan yg pasti klu org baru mcam aq nih..
mstilaa suke cari blog tutorial...
hehe..
Tag 5 kawan anda ( plus jawab soalan ni)
Tag...????haa..sape yang jadi follower aq tuh klu nak amik..
amik arh...sbb no idea nak tag sape...okeh....
Jadi saya sudahi dgn wabilahitaufik walhidayah wassalamualaikum
warahmatullah hiwabarakatuh....
>> || <<