Thursday, December 23, 2010 | 7:32 PM |
Assalamualaikum..
Yeah..
Seperti yang tertera kat gambar yg diatas tuh....
ianya adalah segmen jom berkenalan...
okeh2..jom kita berkenalan...
Oppss...lupe...hehe..
special thanks to kak ziana sebab tag saya..
first time ada org tag doe...
okeh..dan skrang kte jwb soalannye..
Status Saya:
Saya belum brpunye...hak3
tp kepunyaan mak bapak sye...
Tentang Diri Saya:
Tahun depan form 2...
Saya friendly..suka bising bile dengan orang yg sy rapat..
Saya suke ketawa...
dan tu jelah..xpyah bgtaw bnyak2..not important..hehe
Pandangan Tentang Dunia Blog:
Dunia blog best..dpat knal blogger2 yg majoritinye sporting skali
dan amat friendly..
xtaw nak ckap ape..cbb dunia blog ni mmg syok gilerrrr..!!!
Nasihat kepada rakan2 yang baru nak buat blog:
Nasihat..???? ish3...kte pon masih baru dsini...
xtaw nak nsihat ape sbb blog kte still tunggang langgang...
jadi no komen...
Keunikan Blog Saya:
Entahlah..sbb blog sy ni x unik langsung...
korang yang ade mata tuh...
tngok2 laa...ape yang uniknye blog saya nih..
Sampai Bila Berblogging:
No komen gak r..maybe selagi saya masih larat
nak tengok laptop nih...
Erm..nak tag sape eh...
Anda berdua di tag...amik taw..
>> || <<