Friday, January 28, 2011 | 11:03 PM |
Anneonghaseyo...O.o
okeh..sebenarnya takde orang pn yang tag saya menda nih..tp biasalah dah namanya minat kpop..jadi benda2 yang berkaitan ngan kpop jadi terlebih eksaited laa kan..lagipon dye cakap sape2 yang minat kpop boleh amik..hehe..jadi kata orang janganlah lepaskan peluang kan...hahaha
let's start eberyone...
1.Grup laki fav korang (3 group)
super junior
2pm
shinee
(boleh x nak tambah 1 lg,,beast..)
2.Kenapa pilih 3 group tu
sebab saya minat dyeorang laa saya pilih dyeorang
sebagai 3 fav group saya...
3.Group perempuan fav korang (2 group)
kara
f(x)
4.Kenapa pilih 2 group tu
*sama macam jwapan di atas
5.Pendapat korang tentang Kpop yang telah melanda
seluruh MALAYSIA
saya ok jee tp kadang2 tak suka sbb ramai yg mnat kpop
nanti amik bias saya..saya tak suka..
6.Patut tak Kpop ni dibubarkan di MALAYSIA?Kenapa?
entah..buat ape nak bubar nanti saya dah tak dapat
tengok dyeorang jejak kaki kat m'sia lagi..
7.Bagi tag ni kepada sesiapa yang korang rasa layak amik tag ni
sesiapa nak amik..amik laa...buat muka tak tahu malu je macam saya amik
kat blog akak tuh...ngee~
1 lagi pasal kpop...
1.Sape artis KPOP kesukaan korang(10 org)
kyuhyun suju
donghae suju
eunhyuk suju
junsu 2pm
chansung 2pm
taemin shinee
onew shinee
jonghyun shinee
doojoon b2st
dongwoon b2st2.Lgu Kpop yang korg suka?(10 lgu)
seulong ft. IU-nagging
key ft. IU-love letter for you
dbsk-keep your head down
(sume lagu suju,2pm shinee n b2st)3.Slalu denga lagu KPOP ape?(5 lagu)
jyj -found you
infinite-BTD
super junior-sapphire blue
2pm-thank you
b2st junhyung yoseob-thanks to4.Korg nk jdik mcm.. (3 org)
hara-kara
amber-f(x)
moon gaegyeong
5.Nak kawen ngn sape? (3 org)
ngee~
kyuhyun
doojoon
taemin
6.Dlm dunia KPOP sape yg korg bnci (brapa brapa je)
SNSD..!!
>> || <<