FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥Dia Mungkir Janji...
Saturday, February 19, 2011 | 1:43 PM | 1 bias

Assalamualaikum...

Hai korang sume...nih nak cerita siket..hari khamis hari tuh bengang taw dengan si athirah nih...hari tuh dia beria-ria cakap kononnye dia nih anti fesbuk..kutuk habis-habisan...dia cakap dia janji tak akan bukak fb sampailah akhir tahun nih..konon lah tuh...lepas balik sekolah..bukak fb...baru je ingat nak tulis kat wall dia nak cakap yg athirah anti fesbuk..tapi bukak2 je fb nih...dah nampak benda nih....




Tengok...boleh minah nih buat slumberland jee lepas mungkir janji..tapi takpe...kite denda dia habis-habisan...denda paling syok kite kasi...hahahahahhaahahahah*ketawa jahat*..nak buli dia kena luar sekolah..dalam sekolah x boleh sebab dia pengawas..kang tak pasal2 masuk blik disiplin kes buli pengawas akta 2011 kanun keseksaan...hahahhahahhahahaha






<<
>>