FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥Maknae Maknae Maknae
Sunday, March 13, 2011 | 12:05 PM | 9 bias

Hello peeps...
wah wah wah..hari nih nak buat entri pasal maknae2..
semangat gilee nak mampus  nak buat entri nih..
perrgghhh..memang takbolehblah...
sebabkan.....kebanyakan maknae tuh sumenye orang punye...
walawei..perasan gilee...

okeh..kita mulakan yee..chingu chingu...

 
Maknae Super Junior~Kyuhyun

Maknae SHINee~Taemin

Maknae Beast/B2st~Dongwoon

Maknae 2PM~Chansung
Maknae CoEd School~Sungmin

Maknae 2AM~Jinwoon

Maknae Big Bang~Seungri

Maknae FT Island~Minhwan

Maknae ZE:A~Dongjun

Maknae INFINITE~SungJong

Maknae MBLAQ~Mir

Maknae U-KISS~Dongho

Maknae SS501~Kim Hyung Jun

Maknae DBSK/TVXQ~Changmin/Max

Maknae Teen Top~Changjo

Hokey..rasenya tu jee kot yang orang tahu dan yang telah di set kat kepala orang...haha.
Banyak lol maknae yang kiut..*peewiitt*..hoho
and sorry..girl grup memang orang malas nak buat...*jahat gileeeehh*
Lepas nih kita buat leader pulak..ngeh ngeh..
kesian dekat member lain yang ade kat dalam grup tuh sebab biasanya LEADER and MAKNAE je yang DIHIGHLIGHTKAN...sob sob sob..mianhae...




<<
>>