Sunday, March 13, 2011 | 12:05 PM |
Hello peeps...
wah wah wah..hari nih nak buat entri pasal maknae2..
semangat gilee
nak mampus nak buat entri nih..
perrgghhh..memang takbolehblah...
sebabkan.....kebanyakan maknae tuh sumenye orang punye...
walawei..perasan gilee...
okeh..kita mulakan yee..chingu chingu...
Maknae Super Junior~Kyuhyun
Maknae SHINee~Taemin
Maknae Beast/B2st~Dongwoon
Maknae 2PM~Chansung
Maknae CoEd School~Sungmin
Maknae 2AM~Jinwoon
Maknae Big Bang~Seungri
Maknae FT Island~Minhwan
Maknae ZE:A~Dongjun
Maknae INFINITE~SungJong
Maknae MBLAQ~Mir
Maknae U-KISS~Dongho
Maknae SS501~Kim Hyung Jun
Maknae DBSK/TVXQ~Changmin/Max
Maknae Teen Top~Changjo
Hokey..rasenya tu jee kot yang orang tahu dan yang telah di set kat kepala orang...haha.
Banyak lol maknae yang kiut..*peewiitt*..hoho
and sorry..girl grup memang orang malas nak buat...*jahat gileeeehh*
Lepas nih kita buat leader pulak..ngeh ngeh..
kesian dekat member lain yang ade kat dalam grup tuh sebab biasanya LEADER and MAKNAE je yang DIHIGHLIGHTKAN...sob sob sob..mianhae...
>> || <<