FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥24/7 Kpop versi Malaysia..??
Friday, April 29, 2011 | 9:48 PM | 3 bias



Hyep..Annyeonghaseyo..

Hari ni tetibe rase nak update.hari laen takde mase,ekceli malas.HoHo.tadi mase awal2 bukak fb,ade someone bagitahu yang Malaysia dah ade group kpop..Aku eksaited.Tapi aku tak paham kenapa dyeorang mesti tiru KPOP..!!! Weii..kite orang M'sia,cari lar identiti sendiri.Macam ntah pape.Aku pun search lar pasal grup nih.Paling best aku tak jumpa lagii mane2 artikel yg menyokong penubuhan group nih.

Paling paling menyakitkan hati bile tengok gambar group nih..grr,gile nak mampus.siap tunjuktunjuk badan lagii..kalau badan tu lawaa takpe jugak,ini dah macam @$%#@$%##@^%%..!! Lawak lagii,ade yang guna nama TAEMIN.Tolonglah weii..sedar lar sikit,kite orang melayu.Janganlah nak malukan kaum kite.Engkau tak kesian ke kat mak bapak ngko yang kasi nama cantik2 alih2 pergi tukar jadik taemin.Aku lagi kesian dekat taemin,macam takde nama laen kau nak amik selain nama dye..malulah sikit..

Satu lagii,aku taknak cakap panjang2 nanti kene bashing teruk dengan fans 24/7 nih (dyeorang ade fans ke..??)..Aku tak puas hati dengan trademark engkau.Perlu ke engkau semua kene tiru SUPER JUNIOR aku..?? Semua benda kau nak tiru.Lepas nih,kau pergi buat pembedahan plastik n tiru muka dyeorang pulakk..Takde lar orang muntah darah tengok muka 'kiut' engkau semua..grrr,aku BENCI..!!

Credit:here

p/s: sila tukar penggunaan 'aku' kepada 'saya' kalau ianya agak kasar.tq.



<<
>>