Friday, April 1, 2011 | 2:03 PM |
Hello Chingu..
Lusa exam...kekekekeke...saje nak bagitahu..kalau tahun depan exam pon,tetap nak kasitahu jugak..
Semalam dah study..tapi sekejap jehh..nafsu terhadap internet dah melampaui batas2 kehidupan normal.. huhu..Kalau tak study,nak jawab ape kan dlm exam tp grrr...setiap kali nk bukak buku jehh terus tringat semua benda2 yang tak bermannfaat nih..ape nak buat..
Debaran nak periksa tuh..perrghhh dah macam nak trcabut jantung kot..takot larr..ni first time exam untk form 2 ni..baru setara 1..kalau pertengahan tahun,lagi parah.siap panggil mak bapak.tu yang lemah jantung tuh..
Kalau dulu,tiap kali nak exam jehh mesti subjek yg paling menakutkan adalah Bahasa Arab. Tapi tahun nih..dah tak takot sangat..Sekarang nih yang paling takot pun adalah Math & Science. Sumpah, cikgu tu mengajar tak paham langsung..Sebenarnya,bukan salah cikgu,itu salah anak murid jugak.Yelaa..time cikgu tanye sape yg tak paham...semua orang buat derk..konon pandai sangatlah tuh..kekekekeke
Ya Allah..Harapharap exam nanti keluar soalansoalan senang jeh..
>> || <<