Friday, August 26, 2011 | 12:30 PM |
Annyeonghaseyo,
First of all nik nak cakap sorry sebab lama gilee tak update.Mianhae chinguya :)
Okeh,nik nak bagitahu yang nik tak jadi nak buat
30 Days Kpop Challenge sebab nik tak rasa yang nik dapat habiskan challenge tuh .sekali lagi mianhae :D
Nik dah edit blog.amacam okay tak? Penat wehh edit semua nih,tapi bile siap rase macam nak lompatlompat and jeritjerit macam orang jumpa harta karun :p Sekarang cuti sekolah dah bermula.lagi tiga hari kite berpuasa and lepas tu RAYAAAAAAAAAAAA..!!
Kita kalau bab raya memang tak leh blahh.Semua macam tak sabar nak tinggalkan ramadhan.agaknya harihari kot doa dekat Allah supaya ramadhan cepat habis kan kan kan.Tapi situasi kita terbalik dengan situasi nun di arab sana.Mereka sampai menangisnangis sebab ramadhan dah nak habis.Ramadhan kan bulan berkat,pahala mencurahcurah Tuhan bagi.Tapi ada diantara kita tidak memanfaatkan bulan ramadhan sebaek mungkin.Nik pun macam tu..
|sediihhh :(|
Bukan niat nak berceramah atau tazkirah,sekadar peringatan di akhirakhir ramadhan nii..apelah sangat,3hari jee lagii.
|Bersabarlah kawankawan.hee| :3
Renungrenungkan dan selamat beramal..!!
>> || <<