FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥Saturday Freedom
Saturday, August 6, 2011 | 3:02 PM | 0 bias

Its Saturday everyone...
Dah 6 hari kita berpuasa.Banyak jugak dugaan yang datang. Tinggal lagi 24 hari.Be strong semua! Fighting! Hari Khamis lepas bersamaan 4 Ogos 2011,birthday saya.|saje nak mention..| Walaupun birthday saya takde kek sebab puasa but still the best.Thanks kawankawan for the presents.Tak kesahlah mahal ke murah ke, saya appreciate semuanya and tak lupa buat kawankawan yang wish dekat FB. Tahun ni paling best, ramai orang wish and banyak jugak presents dapat nak dibandingkan dengan tahuntahun sebelum ni.Hee, thanks kawan! Korang the best.

Super Junior dah comeback dengan lagu Mr.Simple.Lagu tu best gileh kot. Nampak cool gilee SJ dekat music bank semalam.rugi sape yang tak nengok.Tapi kesian Infinite,tak sempat nak menang.Ye laa, SJ dah comeback.So,agakagak memang takde chance laa nk menang.|Be strong L,love you|Minggu depan SJ kompem menang.hee.Minggu lepas exam,tak sabar nak dapat result.Rasenye exam kali ni lagi teruk daripada yang sebelum ni,keke.Sebab kurang study,memang pemalas.hehe.Biasanye kalau minggu exam, memang tak bukak lappy,tak maen game or surfing internet.Tapi entah kenapa exam kali ni,harihari bukak lappy.non stop pulak tu..TERBAEK!

Homework still banyak,tak bergerak pun walaupun weekend.heee..tahap kemalasan yang melampaui batasbatas kehidupan manusia yang normal.yucksss.haha.Ingatkan nak renovate blog,nak tukar background bagai,tapi malas.|seperti yang dinyatakan diatas|.Sekarang,tengah tengok Infinite's You Are My Oppa. Best reality show nih.Cite tu memang daebak.Kelakar gilehh.Tapi mase tu Infinite belum debut lagi but still jjang!

p/s:wish me good luck for my result,>.<.ohh lupe,L saranghae!



<<
>>