Friday, September 23, 2011 | 10:46 AM |
#Assalamualaikum..
Today is Mr.KEY's Birthday.Sebenarnye bukan nak buat entry about key pun tapi dah hari ni birthday dia kan, so wish je laa.hee.
HAPPY BIRTHDAY KIM KIBUM . May God bless you.
Sekarang nie tengah perang dingin #kott dengan sorang member nihh. Dia amek bias Nik, si Jinyoung B1A4 tuu. Nik tak marah sangat pun pasal bias tuh. Biaselaa kan kalau dah minat orang yang sama lagipun kite kawan/friend/chingu @ bestfriend ?? Ekceli, Nik kurang suka Yana kawan dengan #budakformonegediks. Mungkin bagi Yana,budak tu tak gediks tapi bagi kiteorang yang duk menengok korang berkawan ni rase budak tuhh mengadangada okehh..
Dan bukan Nik sorang yang cakap camtu, Mujie pun sama. Yana macam selalu duk ikut ckap budakgediks tuhh.Come on lahh,budak form tuu.#berlagaknakmampus. Eyhh,,Yana ingat tak mase Majlis Hari Raya hari tuu.Yana pegi jumpe budakgediks tuhh tanpa inform kat kiteorang pun. Kiteorang macam nak mati kebosanan okehh #tipu jee.Tapi Yana buat cenggitu,memang anoyying gilehh. Then, ingat tak mase dalam dewan tuh. Yana duk sebelah Nik kan.Tetibe budak gediks tuhh datang and ckap
"Yana,jomlah duduk kat belakang" #lebeyhh kurang cenggitu arh kan ayat dia. Dan Yana pegi ikut dia duduk kat belakang. Eyhh Yana tahu takk yang Nik dengan Mujie rase benci.Lepass tuh Nik cakap yang Nik takmo arhh cakap dengan Yana lepass tuhh.
Yana salah faham,ingat Nik marah Yana pasal Jinyoung tuhh.Yang tuhh marah arr jugak tapi tak setanding dengan yang ini.Eyna pun marahh Yana amek Eunhyuk dia,
PEACENOWAR.
Kalau Yana bace nihh,,berubah lahh ekk. Nak kawan boleyhh tapi jangan ikut sangat cakap budak tuhh Okehh..LOVE U
>> || <<