FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥Exam!
Friday, October 21, 2011 | 2:01 PM | 0 bias

Assalamualaikum.
Saya dah tukar skin saya,skrang saya guna skin baru drpd Ayeemrawi.Tapi saya design sendiri dan ade code yang saya tambah dan ada yang saya buang.Walaupun exam tak habis lagii still bukak lappy and maen game.Game boleh menghilangkan stress okayy.Kononkonon nak hiatus ahh kann tapi baru jeh sehari exam balik jee terus maen game.Kawan saya suruh maen game Plants vs Zombies.Dia cakap best game tuhh.Nanti saya cuba.hehe

Exam tinggal lagii 2minggu.Minggu depan exam I'dadi.Letih kepala hotak duk menghafal.Harapharap dapat 'A' lahh kann.okayy.Short entryy sekali lagi sebab saya dah letih nak fikir nak tulis apee.Mianhae..Kalau ade yang rase nak unfolllow,silakan lahh.saya tak kesah follower saya sikitt asalkan ikhlas.ye dok?keke

Bye! Lepas exam baru saya post banyakbanyak ekk.



<<
>>