FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥Love Letter :3
Friday, November 25, 2011 | 4:18 PM | 0 bias

 Happy Birthday Kevin 
Assalamualaikum,
Hari ni 25 November-,-Aaaaaaaa Kevin Saengil Chukha Hamnida.Tak silap aku Kevin dah 20 tahun tapi kat Korea dikira tua setahun jadi 21.Ohhhhh kevin muda lagii :3 Kevin bias aku yang kee....ermmm.. japp nak kira.. maybeee yang ke 10 kott :B ngeh~ Aku minat dia sebab dia comel  tapi aku perasan dia hot masa tengok MV Neverland.perrgghh hensemm gilehh tapi takleh lawan Myungsoo aku :3 wahaaaaaa-..-


 Happy Birthday for you too,Jang Dongwoo 

Ahaaaaaa lagi sekali aku lupa pasal birthday someone.Mianhae Dongwoo oppa :) Macam mana laa aku lupa birthday dia, 22 November sedangkan aku buat untuk birthday LJoe.LJoe punye birthday 23 haribulan. Tk ke kesian kat dia.lol-,-macam lahh dia tahu aku buat entri untuk dia #sadlife
Yaaaa Dongwoo Oppa..tolong jage aku punye Myungsoo baikbaik eaa,kalau ade perempuan gatai nk dekat dengan laki aku,kau bagi tahu aku cepatcepat.Dalam sekelip mata aku bolehh ade kat Korea.wahaaaa-..- INFINITE JJANG
 Aaaaaaaaa tadi aku dah dapat LOVE LETTER yang aku tunggutunggu selama nii.Surat dari Kim Myungsoo.Ade percaye tk? :B Sebenarnye tadi aku dah dapat aku punye result exam yang dihantar melalui pos yang tk berapa nak laju.Result aku tk best.Aku target 5A keatas tapi aku dapat 4A5B #sadlife. Tapi mujur aku dapat kekal kelas pertama.Perrgghh kalau tk dh memang inalillah laa jawabnye dengan umi papa aku.Ermm tadi Eyman ade ajak aku masuk contest,aku tknak masuk sebab contest tu pasal snyuman menawan @__@ Aku takut bile aku letak gambar senyuman menawan aku tu nanti kang tak pasalpasal aku menang tanpe brtanding pulak :3 kesian kat mereka yang snyuman tk brape mnawan tu kang.lol #joking c__c.

Okayy ppyong~



<<
>>