FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥Blogskin Bebeyh XD
Friday, December 2, 2011 | 10:30 PM | 1 bias

Taemin ahhhh ♥..♥

Assalamualaikum :) Aku nak bagitahu yang aku ade submit skin yang aku pernah pakai kat blogskin. Jadi, untuk sesiapa yang mintak buat tutorial selama nih,aku malas nak buat jadi aku letak ahh kat blogskin.Code dia senang jee kot nak godekgodek. Cube ahh try ekk -,- nahh amek kau;
http://www.blogskins.com/me/nick_asyiqin
Aku dah  gune skin baru.Bosan ahh tengok skin yang lama tuh.Aku tengok Balqis punye skin.Cantek doe, lepas tuh sibuk ahh nak buat skin macam dia.Dah laa tak tahu macam mana nak buat.Last sekali,godek punya godek code lama jadi laa jugak.puii -__- Aaaaaaaahhh aku suke Myungie duk kat atas sana tuh *..* lol.

#Now Watching Invicible Youth 2.Amber comeeeeeeeeeelllll *..* aku rase aku suka dia sorang jee kot yang  kat IY2.Takpe takpe aku nak tengok dulu,mane tahu lepas ni suke orang lain pulak kee-,- wahaaa G8 FIGHTING!



<<
>>