FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥∞ INFINITE White Confession ∞
Wednesday, December 7, 2011 | 3:09 PM | 0 bias


 \\MyungYeol Couple *sigh* 

Ohh Annyeong -__-

Assalamualaikum ebelibadi :3 Yooo siape dah tengok Infinite-White Confession (Lately) MV? Siape yang dah tengok,pergilah tengok lagi boleh naikkan rating viewers dekat youtube tuhh -,- kepada sesiapa yang belum tengok,tersangat dialu alukan untuk tengok.MV diorang cute gileh especially my Myungie.Cute jeehh,i loike xD Nak letak gif Myungsoo tapi nanti kang ramai pulak yang berkenan,bertambah le madu eden yang dah sedia banyak nih.puii =..=

Aku rase aku nak tukar skin.Aku pakai skin ni baru sekejap,tapi serius bosan gileh nampak.Siape rase annoying sebab aku asyik tukar skin,sile angkat kening -_____- Aku nak buat skin yang lain dari yang lain tapi takdak idea.Kang aku buat yang atas letak bawah,yang bawah letak atas.Yang tu best,gerenti lain dari yang lain.


INPINITEU wae shoo cute?!
Ppyong~



<<
>>