FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥29 January
Friday, January 20, 2012 | 1:29 PM | 0 bias


Assalamualaikum...Aaaaa akhirnya boleh jgak aku bukak lappy neh. 29 January tu tarikh exam TOV.Hehh ==' Sepanjang minggu neh aku busy gile dengan homework homework homework -____- Cikgu neh bagi homework macam nak cuti setahun. Cuti 5 hari je pun. Banyak benda nak kena buat.Ustazah BA suruh hafal 200 kata nama dengan 10 kata kerja sekali dengan makna= 420 perkataan yang perlu dihafal.Arrrggggghhhhh kejamm nyaaaaa!!!! T__T

Heyy baby heyy baby,, hari tu aku tengok Birth Of A Family part yang Myungsoo nangis tuhh.Ya Allah serius aku pun menangis sob sob.....Myung dengan Mak dia chomel jehh xD Nak tengok? Aku baik jadi aku kasi korang tengok laki aku nangis -___- [here] Ahhhh Myung~~Then ada part yang sebelum tuh yang mak dia tunjuk gambar Myung masa kecil.Aaaaaaaaaaaaaa comel gileeeee xD Nak tengok? Okayyy hari ni mood aku baik so aku bagi ;P<--- Aku memang mengada.


When Sungyeol sees Myungsoo's baby pictures,
Sungyeol: You were so ugly..

Nak jee aku hempuk Sungyeol tuh ==' Tak nampak ke betapa chomelnye Myungsoo? Siapa yang cakap Myung tak comel, jaga korang.I'll hunt you~~ -__- And NEXT!! Okayy stop pasal Myung..Kalau nak tahu lagi pergi cari sendiri.Aku taknak kasi banyak2 nanti bertambah madu.Kayyy aku taknak!! LOL Haritu kan aku dapat coklat Cadbury Black Forest daripada Ain my baby. Hahaha Ain,thanks eaa bagi coklat tuh.Tahu tahu je tu fevret cyiqin.Thanks sangat ;D Terharu lagi dear..ILY  Har Har kerja rumah banyak,besok tuisyen BA lagi sekali.Aku sukaaaaaa T___T Ppyong~
Aku dah deactive FB jadi jangan cari aku lagi -..-



<<
>>