Sunday, January 1, 2012 | 1:28 AM |
Happy Birthday Lee Sungmin Oppa
HAPPY NEW YEAR.Welcome 2012.Welcome PMR.Goodbye 2011.Goodbye KPOP. AAAAAAAAAA Aku tak percaya tahun ni aku nak PMR.Aku baru jee rasa macam semalam aku masuk sekolah menengah.AHHHH 2012 please be nice to me -___- Okayy tahun baru,azam baru.Azam aku untuk tahun 2012 aku nak 9A PMR dan aku nak bahagiakan Umi Papa aku.
Lee Sungmin Oppa,Happy Birthday.Please take care of my baby Kyu XD
Aku frust lagi nihh tak dapat tengok MBC Gayo Daejun sebab KBS punya aku tak sempat tengok TT__TT Aku gila gila nak tengok Super Junior,Infinite dengan Teen Top.Malang nasib aku tak dapat tengok laki laki aku T..T Tadi aku dapat tahu Myungie aku jatuh atas stage OMG..Kesian laki aku -..- Macam manalah boleh jatuh.Tapi aku tahu Myungie tu memang clumsy sikit.Banyak kali dah jatuh atas stage =..=

Kawan-kawan aku dah ramai minat Myungie T__T Dulu time Infinite baru debut,takde sape pun minat.Aku sorang je yang duk sibuk pasal Infiinite.Tapi masa tu aku tak minat sape sape pun lagi sebab aku just minat dance diorang yang Comeback Again tuh.Serius sampai sekarang aku still rase dance tu cool gile XD Aku start minat Myungie awal tahun ni.Tapi tak secara rasmi sebab bias aku masa tu Cho Kyuhyun. Kyuhyun tetap laki aku yang pertama ;) AHAHA Sorry Myung.Tapi aku dah kurang fangirling over Kyuhyun.Sekarang aku fangirling pasal L dengan LJoe.2012,Aku taknak fangirling lebih lebih.Aku takut takleh focus belajar//Aku memang malas belajar -___-Takpe,Aku usaha.Tolong doakan aku berjaya eaa ;) Aku sayang followers aku ;* Ppyong~
>> || <<