Friday, January 13, 2012 | 11:48 PM |
Assalamualaikum,
T___T Myung ahhhh~ I hate Sungjong ;P Haha jk jk
Hayy hayy rindu aku tak? "TAK" Tak rindu? "TAK" Sikit pun tak? "TAK" Okayy conclusionnya takde sapa rindu aku -..- Itu tak penting.YAAA itu tak penting-,- Hoiii nampak tk aku punya blog dah tukar skin? Hoho Penat gile aku buat skin ni dari pagi tadi.Aku ambil inspiration dari Tumblr.Jangan ahh cakap aku copy kau ke hape,aku penat buat tau tk.Huh~ Wehhhhhhehehehe
Super Junior menang banyak awards dekat GDA kan? Perggghhh ni buat aku bangga gile jadi
ELF xD Suju memang patut menang,lepas tu trending banyak2 kat Twitter, I LOIKEE
♥
Aku nak cerita pasal sekolah.Takde benda ahh yang best sangat pun -,- Ahad lepas,aku dah kena suntikan apa entah,nurse tu cakap bagi mengelakkan kena sawan.Aku tak tahu sawan tu macam mana -__- Balik sekolah,bengkak tangan aku.Perrgghh terbaik!! Haha ;3 Hari Selasa lepas pulak ada latihan Merentas Desa atau sepatutnya Merentas Bandar.Hari Khamis,Merentas Desa yang sebenar.Kaki aku sakit gilosss,yang latihan punya sakit tak hilang lagi lepastu kena berlari lagi.Fuhhh~ Best kott ;D Balik sekolah.dah rasa macam takleh nak berjalan.Mak aku urutkan kaki baru ahh lega sikit ;) Thanks Mom
♥
Aaaaaaaaaaaaaaa cair aku tengok laki aku nehh *__*
Khamis lepas jugak,kawan aku nak pindah.Dia nak pindah ke Mesir.Okayy aku jealous teramat sangat -__- Pfftt~ nanti aku nak suruh ayah aku hantar aku kat K O R E A.Angan angan yang takkan jadi kenyataan kot.Takpe..nanti aku kawen dengan Myungsoo,boleh ahh aku ikut dia pergi SEOUL ;D//Aku memang kuat berangan lalalalala~BUHBYE
Besok ada kem sains dekat sekolah T___T
>> || <<