FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥i'm busy
Saturday, February 18, 2012 | 3:58 PM | 0 bias

Ahhhh uljjang chomel~~

Assalamualaikum,ahaii lamanya tk update.Aaaa uljjang kat atas tu hensem+chomel,cair aku ;3 Tapi malangnya aku tak tahu apa nama dia -..-#foreversad.Aku sebenarnya belum siapkan PEKA Sains,ahhhh malasnya nak buat.Tapi aku yakin aku boleh siapkan sebab aku takut kena marah,lagi takut kalau dia potong markah aku ke ape,nayaa aku cenggitu LOL -,- Ermm sepatutnya aku tulis sikit jeh ni,aku nak pergi buat peka #_#

Sebelum aku terlupa,korang nampak kan aku tukar skin,skin bukan masalahnya tapi kat bahagian music player kat sebelah kiri neh.NAMPAK KAN? Okay sepatutnya benda tu boleh boleh errr canne nak explain ekk yang kalau kita sentuh,lepastu dia keluar ke depan.benda tu lah,tahu kan? Cuba korang pergi sentuh,dia tak keluar ke depan kan? Jadi susah la kalau korang nak pause lagu tuh.Aku mintak maaf sebab aku belum sempat nak pulihkan dia.Masa aku preview,okay jee tapi bila save dia jadi macam tu.So sorry kalau ada yang sakit telinga dengar lagu ni ke ape.Aku nasihatkan korang low kan volume dekat comp/lappy korang sebab lepas je lagu T-ARA dengan Davichi tu,ada lagu B.A.P Warrior.Aku takut lagu tu kuat sangat kang tak pasal-II kena sakit jantung,darah tinggi ke ape..susah aku -___- Ahahaha Kay,aku nak off ;u;



<<
>>