FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥Baby,I'm here again.
Friday, April 20, 2012 | 11:44 PM | 0 bias

LOL Zayn,kau tulis ape? Sign ke? -,-

Assalamualaikum,Alhamdulillah masih hidup lagi aku kat sini.Fuhhh~lama tak bukak blog dah sebulan blog ni tak berpenghuni.Kenapa? Sebab aku TER-TER-LALU sibuk mengalahkan Barack Obama.Ya aku tahu, aku tipu. Hari tu exam.Err lupa bila, dalam dua minggu lepas kot.Hehhh Well results,you're sucks.Poreber hate chu =='.Sebelum tu,aku pergi lawatan 12 Mac lepas sampai 14 Mac.LOL pergi lawatan ingat pulak,exam lupa -_-. Lawatan ke KL dengan Melaka.Disebabkan lawatan tu,aku takleh nak wish birthday laki aku,Myungsoo. Entry pun aku tak buat sebab lepas balik jeh terus banyak kerja nak disiapkan.Tulaa,makan angin awal awal,orang lain lepas PMR baru lah pergi cuti-cuti Malaysia.

Pasal lawatan tu biarlah rahsia.Ahahaha tapi memang best,ye laa pergi dengan kawan2,bebas lerr..Cikgu sporting.Aisehh,sayang cikgu =_=.Tetiba rasa rindu nak tengok muka L,lama tak usha laki aku tu. Ye laa sekarang dah jadi girlpren Zayn Malik,nak buat macam mana. Boleh gila aku tengok One Direction hari-hari. Sampai kat sekolah,ramai yang dah berjangkit.Ni yang aku tak suka ni.Ade je yang nak masuk line aku dengan Abg Jawaad tuh.Chomel arhh pulak panggil Zayn "Abg Jawaad" LOL Kay,gtg.

p/s:Lupa nak bagitahu, err kalau nak cari chatbox sila pergi dekat gambar sebelah kanan tu ea. Hovernya kat situ,jangan buat tak nampak pulak.=)



<<
>>