Sunday, June 3, 2012 | 3:25 PM |
Assalamualaikum, Hai Ho Hai Ho..Belum terlambat, Happy Holidays.Jujur aku cakap, tak rase cuti pun. Lepas cuti exam besar Idadi.Aku memang ahh takut sebab tak studi pun -,- Miahahhaha Lepas cuti ada trial PMR. Best kot. Kite main exam jeh.sobs. Kerja kursus Sejarah dengan Geografi tak siap lagi. Heran aku dengan grup aku. Lepas datang rumah aku hari tu buat kajian, tapi belum siap lagi. Masalahnya, semua bahan ade dengan aku. Takkan aku kena buat sorang2.Hey kawan-kawan agak-agaklah -,-. Sekurang-kurangnya , call la tanya dah siap belum @ ada apa-apa yang saya boleh bantu. takde ah aku rasa macam anda semua menyeksa saya neh //Tetiba rasa dibuli Ahahahaha.
Family aku nak pergi KL esok.Yang sadisnya aku dengan kakak aku kena duduk rumah. Mak aku ajak aku pergi tapi Ayah aku pulak tak bagi.sobs.Tapi bukannya aku nak pergi sangat pun. Baik duduk rumah, boleh studi idadi dengan siapkan kajian. Ya Allah rajinnya aku -_-<-- nak sedapkan hati je nih T-T Lepas neh kena buang laptop jauh-jauh.Tak sanggup aku pandang laptop neh lagi,sengaja nak dera aku buat pilihan antara studi dengan main benda neh.Puihhh -,- Benci aku.
p/s; Aku lapar.Aku lapar.Nak cari makanan sambil lepak tengok tv.Well,Aku kan budak PMR Miahahaha.
>> || <<