FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥I'm OFICIALLY FIFTEEN.
Saturday, August 4, 2012 | 1:51 AM | 1 bias

Kita KAWAN!

Assalamualaikum wahai kawan-kawanku sekalian..Sudah lama diriku ini tidak mengupdate blog. #ohh betapa skemanya ayatku ini -.- Harhar well sekarang sudah 4 OGOS kan? Yess, Happy Birthday To Me ;) Silalah doakan untuk saya..Err Ain tu kan..tk habis2 cakap aku ni tua.Heyy setakat tua sebulan lebih pun nk berkira..Cehh taik hidung masin -..- Hahaha 
Hari Khamis lepas,Alhamdulillah aku dah habis TRIAL PMR. Soalan? Ye agak susah..tapi bantai ajelah jawab..Rase nak pergi laung 'MERDEKA' lepas habis trial. Punyelah satu minggu tu macam nak pecah kepala hotak study.Maklumlah study last minute..Memang inilah padahnya..Adik adik junior sekalian,silalah JANGAN ikut cara seniormu ini..Miahahhaha

Huhhh mood sekarang agak sedih sebenarnya..<--ayat macam ape aje ==' Bile dia nak wish birthday aku..Ohh wish lahh cepat!!! 3 tahun tunggu nak suruh awak wish tapi tak pernah wish pun.. Dulu cakap 'BESTFRIEND' kehulu kehilir bersama..Mane awak yang dulu hahhh? Ni nak feeling lebih lebih ni..Hadoii Sok Ba Ro je lorhh.. 

To; Ayna GEMOK,
Ayat nak wish birthday orang takde yang lagi jiwang ke? Bagilah yang sweet2 sikit..Haissshhh menyakitkan hati betul..

Kbai.OHHH BAIII T___T




<<
>>