FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥AidilAdha.
Friday, October 26, 2012 | 5:05 PM | 0 bias


Minta maaf,gambar ni tk brkenaan. ^^.
Assalamualaikum,

Selamat Hari Raya AidilAdha. Haihh tk happening langsung raya korban tahun ni. Apelaa sepatutnye raya ni lagi gempak daripada raya Aidilfitri tu. Ni takde feeling lansung. Dok menghayati mana la maksud sebenar kite merayakan AidilAdha // bajet ustazah neh -,- Hari ni aku duk terperap dalam bilik aje. Keluar pun kalu lapar. Makan itu penting kan. Hehe

Huhh Aku still tak percaya yang adik aku kapel. Mak aih gila ape. Baru darjah lima! Selama aku hidup 15tahun ni aku tak pernah kapel. Dari dulu aku pegang kata ustazah "Couple itu HARAM". Dan kebetulan pakwe dia tu ialah adik kepada kawan aku dulu. Hampeh betul. Macam takdok orang lain Haishh sengaja nak buat aku cetus perang dengan kawan aku tu. Hahahaha. *Serius balik*  Bab benda cenggini memang aku tak minat. Ehh tunggu kawen aje lah. Kan Allah dah tetapkan jodoh kita. Don't worry my dear. Allah dah janji yang lelaki baik untuk perempuan yang baik. Dan begitulah sebaliknye. Kita semestinye nak yang terbaik kan so kita muhasabah diri kita dulu. Aku ni bukannya baik sangat pun. Tapi ape salahnya berkongsi ilmu. Okeh back to my adik punya story, aku dah lama nak check handfon dia sebab nak tengok msg. Tapi tiap kali aku nak tengok mesti dia dah delete dulu. Aku rase nak smackdown aje adik aku tu. Biar padan muka -.-"

Jadi tadi aku pun senyap-senyap masuk bilik dia. Dan aku nampak fon dia atas meja lantas ku ambil lalu membaca semua msg pakwe dia yang dia tak sempat delete -.- Terkejut babun bila aku baca. Msgnye berbunyi begini "Saya sayang awak" "Saya rindu awak" dan macam-macam lagi yang sungguh menggelikan pankreas ku. 'Ahh!! ini tak boleh jadi!' bisik hati comelku. Dengan semangat waja aku ingat nak bagitahu dekat mak aku. Tapi hentah bila difikir-fikir balik. Aku rasa kesian. Kang jadi anak terbuang pulok adik aku tu nanti. Haha melampau betul. Ape-ape ajelah. Aku nak tengok 1D dekat Nickelodeon pulok neh. Hahahahahahahhahahahahaha *ketawa jahat tak hengat*

Mood; Rase macam nak demam je ni. Eh janganlah. Takmau! Takmau!




<<
>>