♥Kebosanan Melanda.
Monday, October 29, 2012 | 11:18 AM |
pfft~~ G-Dragon aku. haha
Assalamualaikum.
Bosan.Bosan.Bosan.Bosan. Huwaa T--T Currently tengah download lagu. Hari ni aku rajin sebab takde benda yang boleh aku buat selain main game kat rumah ni. Selama neh kalau bab mendownload memang aku malas gila. Baik aku suruh adik aku yang buat. Dia kan rajin bab-bab kpop neh. Harhar kena la guna kesempatan yang ada -.- Well itulah gunanya ada adik kalau dia nak rahsia dia selamat daripada pengetahuan umi and papa. HAHAHAHAHA *gelak zholim..*
Ehhh japp aku rase enn dah lama tak gi sekolah Ahahaha 4 hari cuti raya haji campur dengan hari rabu sebelum cuti dan hari ni. Uihh kira 2 hari je aku ponteng sekolah harhar Kesian
Qehah kena pergi sekolah hari ni, dia kata sebab ada jamuan pengawas. Ohh Qehah sorry Nik tak datang. Thir kan ada. Orang lain pun ada XD Mesti Qehah rindu Nik kat sekolah kan?
#perasangile! That's the fact yoww -.- Makin lama macam ni boleh gila aku sensorang kat rumah neh. Ajak lepak semua busy. Baru ingat nak pergi
McD. Hancuss harapan takdak orang nak teman. Nak ajak
Ayna, budok tu pergi kem hari ni. Balik hari Rabu. Dan the best thing is hari
RABU aku pulak kene pergi kem lepas minah tu balik. So..bilaanya nak hang out sesama? Picnic jauh sekali. Bowling? In your dream.. T-T
Tekanan perasaan betul lah. Kononnya sebelum PMR dah rancang semua aktiviti lepas PMR. Alih-alih duk tercongok depan komputer jugak. Semua benda yang tak bertauliah yang ada dalam perancangan semua tak dapat dilaksanakan sebab tak kena masa #sadisnyaa. And drop the subject -..- Semalam aku rase kelakar pasal BIG BANG. Frust ah jugak aku bila tak dapat tengok konsert dia. Sepatutnya kena ada live kat somewhere T-T Okay lupakan. Sebenarnya yang pasal Taeyang pergi shopping dekat Pavillion tuh. Ade orang cakap GD pun ade dekat Pavi. Ade jugak yang cakap GD ada dekat KLCC. Ahaha naik pening aku dengar. Daesung dengan Seungri pulak ada dekat gym. And TOP was somewhere in his own world. Haha Dia tak kelihatan di mana-mana. Sebenarnye TOP ade dekat rumah aku. Maklumlah jumpa bakal mak mertua. Haishh angan-angan memang indah.
p/s: Lepas ni mesti aku banyak merepek. And mesti banyak post yang aku publish. Jadi takpayah baca. Aku saja nak hilangkan bosan sebab tu merepek kat blog and blogging is the best way to overcome it. Hahaha
>> || <<