Wednesday, November 28, 2012 | 5:21 PM |
Ayam Ohh Ayam -.-
Assalamu'alaikum,
Wahwahwah rindu sama blog T..T *cett* padahal haram punya malas nak buka. Harini Alhamdulillah ade jugak masa nak update. Haha ayat kemain bajet bajet alim ahh ni ;p Emang la ni suruh orang update *sigh*. Aku tak tahu nak cerita ape ni. Ohh lupa sama tajuk ku, pagi tadi pergi
MRSM sebab nak ambil
UKKM. Ujian ni untuk melayakkan diri masuk ke MRSM ye. Aku sampai awal gila tadi. Ujian start pukul 8.30 pagi tapi 7.30 pagi aku dah terpacak kat situ. Hahahaha lepastu ak pujuk mak aku suruh teman jap. Sebab kalau tak teman nanti cikgu suruh naik dekat Makmal Komputer. Aku taknak naik sebab ade sorang lelaki dah naik tadi. Kalau aku naik, nanti aku berdua ajelah. Tidak mahu..tidak mahu..
Lepastu
Zahirah datang tapi dia punya tempat tak sama dengan aku. Aku atas dia bawah. Sobs. Tapi mujur ade
Ain geng sekolah rendah. Hahahahaha okay tak lawak pun -.- Ujian Math susah gilaa wa cakap sama lu. Susah yang menggila. Soalan keluar dari buku teks F3. Aku tembak semua. Science Alhamdulillah senang sikit. And last sekali ujian keperibadian. Yang ni best. Aku pilih jawapan yang semua baik-baik walaupun hakikat aku yang sebenarnye tidak sama sekali T.T Hahaha Aku langsung tak studi. Datang situ bodo-bodo je. Feeling dah hebak gila kan ;p Haihh aku sayang nak tinggal
Khairiah sebenarnye. Kenangan pahit manis masin tawar payau, semua ada. Secukup rasa.
Cikgu semua awesome (y)
Dua tiga hari ni.. Aku fikir aku nak delete blog ni. Tak tahu lah kenapa. Tapi bila bukak balik hari ni. Rasa sayang pulok. 3tahun aku dengan blog ni. Mana tak sayang. Dari F1 aku tulih perasaan aku kat sini. Hahaha tapi mostly post itu sudah didelete. Post aku yang sebelum ni pun aku delete. Sebab aku takut bila semua tahu kang ada yang kecil hati. Kesian pulok. Semua kawan aku, semua aku sayang ;3
Minggu punya minggu lepas, aku pergi KL. And ayah aku beli
DSLR! Benda yang paling aku idam-idamkan. Ohhmyyy jadi kenyataan mimpi aku. Hahaha tapi bukan aku punyalah -.- Untuk satu family guna. Sebelum beli DSLR ayah aku nak beli kamera Samsung yang macam Minho pakai dalam
To The Beautiful You. Yang tu pun aku nak jugak. Tapi daripada pilih Samsung, baik amik Nikon. Puas hati B) Kakak aku dapat Sony Xperia J. Ohsem okay handphone tu. Aku nak jugakkk! Kalau PMR aku okay, memang aku paksa ayah aku belikan talipon baru untuk aku. Tak kire.. hahahaha
Last but not least,
Happy Birthday Ayammmmm! Lee Byunghun, awak sudah tua! Sorry saya tak wish masa 23 November hari tu. Saya sangat busy buat persiapan kahwin saya dengan Myungsoo. Saya nak awak makan banyak-banyak biar tak keding sangat. Minum susu banyak-banyak, biar tinggi lagi walaupun saya tahu itu takkan berlaku. Hahaha Saya sayang awakkk! Muahhh ;*
Macam ape aje ucapan cenggitu -.- Eeeeuuuuwww -.- Dan ini adalah motif sebenar aku letak gambar dia. Aku dah kurang bab-bab
Kpop neh. Tak tahu la kenapa. Sebab tu aku malas nak gaduh-gaduh bila orang curi laki aku. <- kononnn -.- Lantak lah.. Baik aku buat dunia sendiri seolah-olah bias aku semua tu pakwe aku wahahahhaha lagi bahagia. Pedulikan orang yang sibuk duk kata "itu laki aku!" "ini laki aku!" sebab semua bias depaa aku yang punya! HAHAHAHAHA *ketawa zolim*
@EmangApikah, aku update doh ni. Panjang berjela lagii XD
>> || <<