♥Goguma Couple.
Tuesday, December 11, 2012 | 12:34 AM |
Yonghwa~~ Seohyun takde T.T
Assalamu'alaikum,
Aku baru habis tengok
YongSeo Couple dalam
We Got Married. Hahahaha Aku tahu aku lambat. Orang lain tengok cite tu dah berkurun lamanya. Aku baru habis tadi -.- Ingatkan nak letak gambar YongSeo tapi takboleh. So, gambar Yonghwa je la yang boleh. Hmmmmm Aku tak tahu nak cakap apa. Ending dia, memang sedih. Sebak aku. Ehhhh bukan sebak, dah meleleh air mata tengok. Serius, cerita diorang memang sweet gila. Masa episod pertama tu, aku macam boring lah jugak then aku bukak yang
KhunToria punya. Sweet tu memanglah sweet tapi diorang macam cepat sangat rapat. Tak syok. Khun macam terlampau baik tak macam Yonghwa yang kadang-kadang boleh jadi
"bad boy" and
"Yong Choding". Hahahaha comel je ^^,
Aku suka tengok YongSeo sebab diorang takde banyak skinship -.- Hahahaha tapi bila diorang pegang tangan, ahhh comel je -.- Bukan nak menggalakkan maksiat ke ape, cuma bila aku tengok WGM, aku anggap diorang memang kahwin bebetul -.- Haiihhhh entahlah.. Part paling touching aku rasa masa ending lah kot. Yonghwa banyak kasi suprise. First, dia kasi skarf yang dia kait sendiri dekat Seohyun nak ganti skarf yang dia hilangkan. Masa ni aku rasa nak menjerit aje. Tak sangka Yonghwa betul2 buat. Yang kedua, suprise dekat kereta tu. Dia bagi gitar pink yang dia tak dapat belikan untuk Seohyun dulu sebab tak cukup duit -.- Arghhhhhh sweetnyaaaaa! Kalau kira memang banyak gila ah duit dia habis sepanjang WGM ni aku rasa. Aku rasa lepas ni, aku memang banyak kali ulang tengok
Goguma Couple. Khuntoria, sorry aku takde mood nak tengok -.- Hahahaha and WGM yang baru tu, serius tak best. Macam hape je. Langsung tak sweet macam yang dulu tu -.-"
Jummmmmmmmmm Ayammm! I'm ready! Hahahaha
Okay, lupakan WGM. Esok aku nak pergi buat passport. Yayyy for me! Excited lebih maklumlah, first time nih hahahaha. Tapi yang aku bengangnye gambar passport tu memang the worst ever ahhhh! Kwajaq betul orang tu -.- Takpandai ambik gambar ke hape -.-" Nampak pelik gambar tu. Ishhhh Astarghfirullah. Huahuahua salah sendiri tapi sibuk nak tuduh orang pulok. Sapa suruh tak reti duduk diam time dia nak ambik tu. Dia pulok tak cakap apa2 pun. Cissss -.-"
Ahhhhh esok pagi banyak benda nak buat. Kelam kabut ah nampaknye T^T
>> || <<