FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥Anything?
Thursday, May 30, 2013 | 6:41 PM | 0 bias


Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum,

Ehemm ku kembali lagi. Hehhh. Aku sebenarnya takde kerja *ini tipu* Banyak gila sebenarnya kerja yang aku kena buat. Yang utamanya ialah aku kena pack baju nak pergi /keel/. Ada faham? Hahaha Umi kate nak pergi esok lepas subuh sampailah hari isnin. Tapi isnin sampai rabu stay dekat Kuantan sebab papa ada kursus. Yayy walaowey. Tapi esok pun memang kena singgah Kuantan kejap sebab nak jenguk Uncle. Uncle koma sebab erm aku taktahu penyakit dia apa.-.- Tapi moga-moga Allah permudahkan segalanya untuk Uncle. Kesian anak-anak dia still kecik. Kesian mak sedara ku. T-T Huuuu sedih kalau tengok keadaan dia. Okay back to the topik, aku tak pack apa-apa pun lagi ni. Baju,seluar,tudung err semualah aku taktahu bila nak cari semua tu. dahlah lama jugak nak pergi ni -.-"

Currently aku tengah gila dengan Madilyn Bailey. Ya Allah cover dia semua best-best. Suara dia huhhhhhh memang terbaik //doublethumbsup. Aku rasa aku banyak gila minat youtubers yang cover lagu ni semua. Ramai kalau nak suruh aku senaraikan -,- Hahahahhaha antaranya Sam Tsui, Chrissy Costanza, Jayesslee and banyakkkk lagi. Tidak terkira muahahahaha. Sejak cuti sekolah ni, Youtube sangat sangat membantu menangani kebosanan yang melampaui batas kehidupan manusia yang normal. Melampau kan? Dan terima kasih juga kepada sahabat-sahabat yang menambahkan kebosanan. Takde orang ke yang free nak hangout dengan aku? Kalau adapun, sekarang sudah terlambat. Semua permintaan ditolak! Lol

Tadi duk melayan cerita Thailand. Ahahahaha maklumlah fanatik katakan -.- Tadi sempat tengok cerita Friendship. Ye Mario Maurer lagi -.-Ahahahaha tapi ending dia sedih. Yang ini aku suka sebab aku sudah bosan dengan semua 'happyeverafter' ending. Takde ending yang lagi tragik ke? herher lepastu sambung tengok Yes Or No. Aku tengok sekerat jalan sebab cerita dia pasal lesbian eh? Geli maknoks. Nanti ada masa nak tengok Suckseed. Macam best. Macam lahhh. Aku risau ni sebab tak pack baju namun begitu aku terlalu malas nak bangun dari katil ni. Siapa entah tepek gam gajah dekat katil ni. Takleh bangun oi! *alasanyangtidakmunasabah*

p/s: Mataku bengkak sebab resdung. Huwaaaaa mujur masa cuti sekolah B)

Result exam mid year menghantui~~




<<
>>