FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥#bdayainathegemokgirl
Friday, December 6, 2013 | 6:18 PM | 1 bias

Assalamualaikum.

Alhamdulillah untuk segalanya. masih lagi bernyawa :) Sebab aku tetiba rajin bukak blog adelah kerana aku tak wish birthday aina gemok. Demmit -.-" Gemok, i'm hoping that you will read this one day.. keke. Okay your birthday was on 1st december. Sehari sebelum tu, aku dah plan nok wish sharp on 12. hahahaha and that night aku mengantuk gila nak tunggu sampai pukul 12. Tapi still boleh ah tahan takat pukul 10.30 malam. Tapi aku set jam nak bangun lima minit sebelum pukul 12. Ditakdirkan Allah, aku tak sedar langsung bunyi jam loceng and that's it. Hancur harapan aku T^T Pada hari kejadian, aku nok wish, tapi aku fikir balik, baik aku jadi orang yang last wish mung for that day. Okay...again! Aku tertidur awal malam tu. So, habislah sehari birthday mung. Since that day, aku takut nok wish, takut mung maroh aku or kecik hati dengan aku. AKU MINTOK MAAF BANYOK BANYOK BEBBBB!!! serius aku dok lupa pun birthday mung. aku set dalam calendar setahun lepas doh birthday mung yang tahun ni punya. betapa baiknya aku set birthday mung awal-awal. Aku rasa bersaloh gila dok wish mung. Please please please forgive me eh ._.

Aina Asyiqin, Sanah Helwah. Alhamdulillah mung hidup 16tahun doh atas muka bumi ni. Aku mintok maaf atas segalanya weh selama kita bersahabat. Aku doakan mung berjaya dunia akhirat. Tahun depan espiem, wak molek,sohbeng koyaa lebih-lebih dengan laki-laki aku. Mung sahabat hok banyok faham aku even mung adelah manusia paling annoying sebab suka rebut laki aku -.-" Aku mintok maaf kalu selama ni mung banyok terasa hati dengan aku, kalu aku ni sokmo buat mung annoyed ke hape ke. Aku mintok maaf. Payoh doh nok jupe mung pahni, duduk molek dekat Khairiah ow, cari sahabat hok baik-baik je, jangan cari orang macam aku. Kekgi stress sokmo berebut laki. Lastly, mung kan madu sejati akuuuuuu :3 ahakhakhak




<<
>>