FOLLOWCASTLE




Asyiqin's





niki@byeongari


♥Freedom or not
Friday, November 28, 2014 | 7:14 PM | 1 bias

Assalamualaikum.

Waaaaaaaaaaaaaa boleh tak nak jerit kasi satu dunia tahu yang aku dah habis SPM??? //overrlaa.
Okeh. After SPKG yakni Sirih Pulang Ke Ganggang, aku balik ke Terengganu dengan jayanya pada 26 haribulan. Sehari dirumah, happy lagi. Masuk hari kedua.. I can't handle this. Rindu sekolah damn much. Tapi disebabkan masalah demi masalah kelas yang timbul sampai tertumpahnya air mata, rasa sayang kat kelas sedikit sebanyak agak kurang// initipusahaja. Takkan berkurang sikit pun sayang kat korang walau kita gaduh sampai tak bertegur sapa sekali pun. And you know what guys, kita tak pernah nak luah ape perasaan kita selama kita hidup sama sama ni. Sebab tu semua ni jadi ._.  Boleh tak aku nak cakap yang semua ni salah faham. Korang tak pernah nak faham each other. Aku tanya Ariff pasal semua ni. Mujur on the last day dia terdetik hati nak cerita semua ni. Tapi aku tahu semua ni salah faham sebab aku berada di tengah-tengah. Aku dengar cerita from the girls and the boys jugak. tapi sayang gilaaaaa kita tak sempat nak bermaafan dengan semua. Semua dengan ego masing-masing..... Aku memang speechless gila. Aku cakap kat Ariff  "Kenapa korang tak pernah tunjuk yang korang benci,terasa hati semua tu...nampak baik je selama ni dengan diorang.." and Ariff jawab " Itulah hipokrit namanya...." Okehhhhh sentap. Memang terus letak fullstop pasal kes kelas.

Hipokrit huh? sobs i love you guyss :*

Ekceli banyak gila yang aku nak cerita tapi aku malas nak transfer gambar dari camera. Malas memang menghantui. Takpe nanti bosan, aku buat. In sha Allah... Sambung buat benda lain yang lagi berfaedah :)

Aina Asyiqin, aku pung stalk blog mung. Dohlah lama hiatus ;--;



<<
>>